Termeni și condiții

Definiții

Vânzător – S.C. CIFAP Solutions S.R.L., prin magazinul online www.epicnic.ro

Cumpărător/Client – orice persoană fizică sau juridică care transmite o comandă vânzătorului, dându-și astfel acceptul cu privire la Termenii si Condițiile acestui Site.

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică, care vizitează acest Site, dându-și astfel acceptul cu privire la Termenii si Condițiile acestui Site.

Site – domeniul www.epicnic.ro .

Comanda – un document electronic prin care cumpărătorul transmite vânzătorului, prin intermediul site-ului, dorința sa de a achiziționa bunuri și servicii.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între vânzător și cumpărător, fără prezență fizică simultană a vanzătorului sau a cumpărătorului.

Voucher – un cod promoțional ce oferă o reducere prestabilită din valoarea finală a unui produs.

Document – prezentele Termene și Condiții. Drepturile de proprietate Intelectuală

Vânzarea online

Un produs poate fi cumpărat doar online, pe site-ul www.epicnic.ro, iar o comandă se poate finaliza cu sau fără existența unui cont de utilizator.

Prețul afișat pe pagina unui produs este în lei (RON), cu TVA și nu include taxa de transport.

După ce ați selectat produsul dorit, pentru a îl adăuga în coșul de cumpărături trebuie să apăsați pe butonul „Adaugă în coș” de pe pagina produsului respectiv. Coșul de cumpărături poate fi găsit în partea din dreapta sus de pe orice pagină din site. Puteți șterge sau modifica produsele din coș înainte de finalizarea comenzii. Pentru a ajunge pe pagina de checkout trebuie să apăsați butonul „Continuă cu finalizarea comenzii”. După introducerea datelor personale, a modalității de livrare și a metodei de plată, trebuie sa apăsați pe butonul „Plasează comanda” pentru a comanda produsele din coșul de cumpărături.

După plasarea comenzii trebuie să primiți un email automat pe adresa care ați completat-o pe pagina de checkout, prin care vi se confirmă comanda pe site. Dacă nu ați primit email-ul în cel mult 20 minute (verificați și folderul Spam/Junk), vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin email pentru a vă confirma comanda manual.

Notificarea pe care o primiți, în calitate de Cumpărător, pe email sau telefon, ca urmare a efectuarii unei comenzi, are rol informativ și nu reprezintă acceptarea comenzii și încheierea contractului. Încheierea contractului între Vânzător și Cumpărător are loc numai în momentul transmiterii spre Cumpărător a unui email / mesaj whatsapp de finalizare a comenzii în care se confirmă expedierea coletului cu produsele comandate și AWB-ul coletului.

În situații excepționale, o comandă poate fi anulată și după trimiterea prin firma de curierat, existand situații neprevăzute, în care coletul este deteriorat în timpul transportului și nu se poate retrimite un nou colet dacă stocul se epuizează între timp. În acest caz, Cumpărătorului i se va returna suma achitată.

Pentru motive justificate, Vanzătorul iși rezervă dreptul de a modifica cantitatea produselor din Comandă. Dacă modifică numarul de produse din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de email sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată pentru produsele nelivrate.

Accesul în vederea efectuării unei comenzi îi este permis oricarui Client/Cumpărător. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a restricționa accesul unui Cumpărător la anumite modalități de plată, în cazul în care, prin acțiunile sale sau prin activitatea sa ar putea prejudicia/a prejudiciat în vreun fel Vânzătorul.

Vouchere

Un voucher poate fi activat și folosit pe pagina coșului de cumpărături sau pe pagina de checkout. Acesta are un termen de valabilitate specificat pe site sau în notificarea primită pe email sau sms. Voucherele nu se cumulează cu reducerile deja disponibile pe produse sau cu alte vouchere. Cumpărătorii care beneficiază de aceste vouchere se vor supune termenilor si condițiilor legate de respectiva promoție sau ofertă, respectivele prevederi completând setul de termeni și condiții de față și nu anulându-l.

Metode de plată și livrare

Plata ramburs

Plata se face în numerar și va fi achitată direct curierului în momentul livrării comenzii

ATENȚIE: În cazul în care un produs achiziționat cu plata ramburs nu este ridicat de la curier, Clientul/Cumparatorul se obligă să achite Vânzătorului taxele de transport tur-retur. Pentru produsele achiziționate cu livrare în UE nu se acceptă plata ramburs, condiție impusă de firma de curierat.

Plata prin transfer bancar

Plata se face prin virament bancar, pe baza unei facturi proforme. Vom rezerva produsul pentru 5 zile calendaristice și îl vom livra dupa ce primim confirmarea de plată de la bancă sau după ce ne trimiteti dovada de plată pe email la cifap21@gmail.com

Datele necesare pentru viramentul bancar:

Beneficiar: S.C. CIFAP SOLUTIONS SRL

Banca: WISE

IBAN: RO75 BREL 0005 6012 9554 0100

CUI/CIF: 44109329

Număr înregistrare registrul comerțului: J32/759/2021

Adresă: Sibiu, str Vasile Aaron 20, sc C, ap M2

 

Plata online prin card (Visa/Maestro/Mastercard), inclusiv in rate cu card de credit AB si BTRL.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, in

condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele

VISA (Classic si Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod

CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.

Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza

datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata

către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt in siguranță.

Indiferent de valuta pe care o aveți in cont, tranzacțiile se fac in lei, la cursul de

schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzacția va apărea pe extrasul de cont cu numele epicnic

www.epicnic.ro nu solicita, nu salvează si nu are acces la datele cardului de debit/credit folosit pentru plata online. Procesarea acestor date se face exclusiv de către procesatorul de plați securizate de la PlatiOnline.

Plătește în 2 – 6 rate fără dobândă

Acum e mai usor sa-ti cumperi tot ce iti doresti cu cardul STAR de la Banca Transilvania.

Ti-ai ales produsul dorit? Cu cardul STAR poti sa platesti in 2 – 6 RATE fara dobanda. Sunt incluse in programul STAR Card cardurile de cumparaturi: STAR Forte, STAR Forte pentru Medici, STAR Gold, Visa Gold BT-Rotary, STAR Platinum,Visa Infinite, Visa Business
Gold Credit Card, Visa Business Silver Credit Card, BT Flying Blue Classic si BT Flying Blue Premium

Daca nu ai unul dintre cardurile din programul STAR aplica aici  si platile online devin mai simple ca oricand:

Rate fara dobanda perioada de gratie de pana la 56 de zile, comision zero la toate cumparaturile plati sigure pe internet

Intra pe www.starbt.ro si afla toate avantajele programului STAR.
0800 80 2273(CARD) Apel gratuit din orice retea nationala, fixa sau mobila
*8028 Apelabil din orice retea nationala, fixa si mobila
0264.594.337 Apelabil din orice retea, inclusiv international

Prin card de credit emis de Alpha Bank

“Optiunea de plata in rate cu 0% dobanda prin cardul tau de credit de la Alpha Bank (AlphaCard Visa Credit, AlphaCard Visa Gold si Alpha MasterCard Credit)
Acest serviciu oferit de Alpha Bank permite detinatorilor de carduri de credit in lei emise de banca sa beneficieze de o solutie de plata in rate flexibila pentru bunurile/serviciile achizitionate cu cardurile de credit de la comerciantii afiliati acestui serviciu.

  •  Confortabil – Tot ce trebuie sa faci este sa selectezi numarul de rate in care doresti sa
    rambursezi contravaloarea comenzii. Tranzactia se va efectua in numarul de rate ales de
    tine exact la momentul efectuarii platii;
  • Convenabil – Pentru a beneficia de 0% dobanda, trebuie sa platesti lunar rata aferenta,
    egala cu costul bunurilor impartit la numarul de luni ales pentru plata. Daca sunt efectuate
    si alte tipuri de tranzactii, este necesara plata in intregime a sumei lunare datorate pentru a
    beneficia de dobanda 0%;
  • Flexibil – Poti alege plata in rate ori de cate ori doresti in limita liniei de credit aferenta
    cardului tau. Pe masura ce rambursezi ratele lunare, sumele rambursate devin din nou
    disponibile pe contul tau de card;
  •  Accesibil – Esti liber sa folosesti oricand plata in rate in orice magazin partener; ai
    libertatea sa alegi numarul de rate care ti se potriveste cel mai bine;
  •  Transparent – Extrasul de cont de card emis lunar iti va arata de fiecare data ce rata
    trebuie sa platesti pentru luna curenta si suma ratelor viitoare ramase de platit.

Livrarea coletelor

Livrarea coletelor se efectuează în Romania și UE prin firma de curierat rapid DPD / Sameday / Cargus în aria lor de acoperire.

Costul unei livrări pe întreg teritoriul României este de 22 ron /colet

 

Greutatea unui colet nu poate depăși 31.5 kg. În cazul în care comanda dumneavoastă este compusă din mai multe produse a căror greutate depășește 31,5kg, se vor livra mai multe colete, fără a depășii limita de kg / colet și se va plăti suplimentar costul fiecărui colet. 

În acest caz, înainte de livrarea produselor vă vom anunța prin email / whatsapp  numărul de colete în care putem livra comanda dumneavostră și costurile suplimentare pe care va trebui să le achitați.

 

Pentru livrarea coletelor în UE înainte de plasarea comenzii vă rugăm să ne contactați pentru a vă transmite costul livrării care diferă în funcție de țara de destinație.

 

Costul livrării va apărea separat fata de prețul produselor pe factura fiscală.

Durata de livrare este de 1-3 zile lucrătoare pentru livrările pe teritoriul României si 3 -7 zile lucrătoare pentru livrările în UE, din momentul confirmării electronice sau telefonice a comenzii pentru produsele cu status „în stoc”. Aceasta durată se poate prelungi în perioade aglomerate, cum ar fi sărbătorile legale sau campaniile de genul Black Friday, în perioade de vacanță anunțate pe site sau din cauza unor factori externi (greve, accidente rutiere, etc).

În orice situație, vor exista notificări trimise către dvs. prin email, whatsapp și/sau sms legate de starea comenzii și a livrării.

 

Returnare produse

Potrivit OUG nr. 34/2014, dacă nu sunteți mulțumit de produs îl puteți returna în maxim 14 zile calendaristice de la primire, indiferent de motiv și fără penalități.

CIFAP Solutions vă garantează un drept de retur de 30 zile calendaristice de la primirea produsului, indiferent de motiv și fără penalități

Trebuie doar să ne anunțați prin email la cifap21@gmail.com faptul ca doriți să returnați produsul. O să vă returnăm contravaloarea produsului în maxim 7 zile calendaristice după ce îl primim, într-un cont bancar specificat de dvs. în email-ul în care solicitați returul.

Pentru comenzile plătite cu cardul suma va fi returnată pe același card utilizat la tranzacționare, în decurs de maxim 7 zile de la acceptarea returului.

Costul de transport pentru retur este suportat în totalitate de dvs. în calitate de client. Produsul returnat nu trebuie să prezinte urme de folosire și va fi trimis prin curier în ambalajul original și protejat de un ambalaj suplimentar.

Nu acceptăm colete cu ramburs!

În cazul în care, atunci când primiți coletul, produsul este deteriorat ca urmare a transportului vă rugăm să ne trimiteți poze în acest sens înainte de a face returul. Pozele vor fi atașate emailului de retur.

Dacă produsul returnat nu a fost semnalat de către dvs. cu probleme la primire și în urma returului are semne clare de utilizare sau este deteriorat ca urmare a ambalării necorespunzătoare ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

 

Politica de cookie-uri

Cookie-urile sunt fișiere text mici care sunt folosite pentru a stoca mici informații. Acestea sunt stocate pe dispozitivul dvs. atunci când site-ul web este încărcat pe browserul dvs. Aceste cookie-uri ne ajută să funcționăm corect site-ul, să îl facem mai sigur, să oferim o experiență mai bună utilizatorului, să înțelegem cum funcționează site-ul web și să analizăm ce funcționează și unde trebuie îmbunătățit.

Ca majoritatea serviciilor online, site-ul nostru web foloseste cookie-uri proprii și terțe în mai multe scopuri. Cookie-urile primare sunt în mare parte necesare pentru ca site-ul web să funcționeze corect și nu colectează niciuna dintre datele dvs. de identificare personală.

Cookie-urile de la terți utilizate pe site-ul nostru web sunt în principal pentru a înțelege cum funcționează site-ul web, cum interacționați cu site-ul nostru web, pentru a menține serviciile noastre în siguranță, pentru a furniza reclame relevante pentru dvs. și, în general, pentru a vă oferi o utilizare mai bună si îmbunătățită a site-ului, dar și pentru a ajuta la accelerarea interacțiunilor dvs. viitoare cu site-ul nostru web.

Folosim urmatoarele tipuri de cookie:

Necesare: Unele cookie-uri sunt necesare pentru a putea experimenta funcționalitatea completă a site-ului nostru. Acestea ne permit să menținem sesiunile utilizatorilor și să prevenim orice amenințări la adresa securitații. Nu colecteaza și nu stochează nicio informație personală. De exemplu, aceste cookie-uri vă permit să vă conectați la contul dvs. sau să adaugați produse în coș.

Statistice: Aceste cookie-uri stochează informații precum numărul de vizitatori ai site-ului web, numărul de vizitatori unici, paginile site-ului web vizitate, sursa vizitei etc. Aceste date ne ajută să ințelegem și să analizăm cât de performant este site-ul web și unde are nevoie de imbunătățiri.

Publicitare: Site-ul nostru web poate afișa reclame. Aceste cookie-uri sunt utilizate pentru a personaliza reclamele pe care vi le arătăm astfel încat să fie semnificative pentru dvs. Aceste cookie-uri ne ajută, de asemenea, să urmțrim eficienta acestor campanii publicitare. Informațiile stocate în aceste cookie-uri pot fi folosite și de furnizorii de anunturi terți pentru a va afisa reclame și pe alte site-uri web din browser.

Funcționale: Acestea sunt cookie-urile care ajută anumite funcționalități neesențiale de pe site-ul nostru. Aceste funcționalități includ încorporarea de conținut precum videoclipuri sau partajarea conținutului site-ului web pe platformele de socializare.

Diferite browsere oferă diferite metode de blocare și ștergere a cookie-urilor utilizate de site-uri web. Puteți modifica setările browserului dvs. pentru a bloca / șterge cookie-urile. Pentru a afla mai multe despre cum să gestionați și să ștergeți cookie-urile, vizitați www.wikipedia.org, www.allaboutcookies.org.

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal

În calitate de Vânzător și proprietari ai site-ului www.epicnic.ro, colectăm minimum de date personale ce sunt necesare pentru buna desfășurare a activității de e-commerce (comerț online) și ne angajăm să administrăm în condiții de siguranță aceste date și numai în scopurile enumerate mai jos.

Ne puteți contacta pe adresa de email cifap21@gmail.com sau la telefon la numarul 0739537100.

Ce date vom colecta:

Nume și prenume;

Adresa de facturare și adresa de livrare;

Numărul de telefon;

Adresa de email;

Datele necesare pentru prelucrarea unei plăți ori de cate ori faceți o comandă. în cazul plăților cu cardul, datele de card NU sunt înregistrate sau prelucrate de către SC CIFAP SOLUTIONS SRL prin intermediul www.epicnic.ro. Toate aceste date ajung direct la procesatorul de plăți care este răspunzător de acestea și asigură securitatea informațiilor;

Date privind contul dvs. de client (de exemplu istoricul de comenzi);

Datele de contact și conținutul interacțiunii cu noi, prin telefon, e-mail sau aplicații tip messenger;

Date referitoare la comportamentul sau preferințele dvs. în cadrul site-ului www.epicnic.ro.

Când vom colecta datele:

Atunci când vă creați un cont de client pe site;

Atunci când vă abonați la buletinul informativ (newsletter);

Atunci când plasați o comandă;

Atunci când luați parte la o competiție, tragere la sorți sau studiu care au loc pe conturile noastre de socializare sau pe site-ul www.epicnic.ro;

Atunci când ne contactați prin orice mijloc de comunicare (email, telefon, social media, etc) pentru a vă furniza informații suplimentare despre o comandă sau un produs;

Atunci când navigați pe site-ul www.epicnic.ro.

Cum vom utiliza aceste date:

Pentru procesarea comenzilor și pentru informarea dvs. (email/sms) asupra statusului acelei comenzi. Mesajele tranzacționale automate legate de stadiul comenzii nu presupun obținerea unui acord explicit pentru trimiterea acestora și vor fi primite de dvs. atâta vreme cât ați plasat o comandă la noi;

Pentru emiterea facturii;

Pentru întocmirea AWB-ului necesar livrării produselor;

Pentru a vă contacta în caz că sunt probleme legate de comanda dvs.;

Pentru a vă informa cu privire la noutăți, campanii de reduceri sau oferte speciale în cazul in care v-ați abonat la buletinul informativ (newsletter). Vă puteți dezabona oricând de la newsletter pentru a înceta primirea acestor mesaje.

Nu vom închiria sau vinde datele colectate prin intermediul acestui site unor terțe părți.

Totuși, în anumite situații, pentru a ne putea desfășura activitatea de comerț online, unele date pot fi împărțite cu partenerii noștrii, și anume:

Companiile de curierat care se ocupă cu livrarea comenzilor;

Companiile care se ocupă cu procesarea plăților online cu cardul;

Furnizorii de servicii de hosting, plaftorme de marketing și contabilitate;

Instituții ale statului, pentru a ne conforma cerințelor legale.

Acești parteneri sunt și ei aliniați la noile reglementări conform GDPR.

Care sunt drepturile dvs.:

Dreptul de acces la date – dreptul de a ți se confirma ți a ti se oferi o copie a tuturor datelor personale procesate de acest site; acest lucru se realizeazi gratuit in baza unei cereri scrise expediate prin email la adresa cifap21@gmail.com

Dreptul la rectificare a datelor – dreptul de a obține modificarea sau actualizarea datelor personale procesate de acest site; acest lucru se realizează gratuit în baza unei cereri scrise expediate prin email la adresa cifap21@gmail.com

Dreptul la ștergerea datelor – dreptul de a iți fi șterse datele personale procesate de acest site, dacă nu există anumite circumstanțe sau prevederi legale care să nu ne permită această acțiune; acest lucru se realizeazî gratuit in baza unei cereri scrise expediate prin email la adresa cifap21@gmail.com

Dreptul de a nu mai primi mesaje de marketing – dreptul de a renunța la primirea tuturor mesajelor de marketing prin dezabonarea la serviciul de newsletter. Aceste mesaje nu includ notificările referitoare la comenzi și statusul acestora, la crearea unui cont sau resetarea parolei;

Dreptul de opoziție la utilizarea datelor – dreptul de a te opune prelucrării datelor tale personale procesate de acest site atunci când acest lucru nu este necesar; acest lucru se realizeazș gratuit în baza unei cereri scrise expediate prin email la adresa cifap21@gmail.com

Dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, în masura în care considerați necesar; datele de contact se găsesc la adresa www.dataprotection.ro.

Vom păstra datele dvs. atâta timp cât este necesar pentru a vă oferi servicii complete și de calitate. În cazul în care doriți ștergerea acestora, ne puteți solicita acest lucru prin e-mail la adresa cifap21@gmail.com iar noi le vom șterge dacă nu există anumite circumstanțe sau prevederi legale care să nu ne permită această acțiune.

 Drepturi de autor

Întregul conținut al site-ului www.epicnic.ro, incluzând dar nelimitându-se la elemente multimedia (texte, imagini/fotografii, video, simboluri), scripturi software, este proprietatea exclusivă a SC CIFAP SOLUTIONS SRL și este aparat de legea nr. 8/1996 privind protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul Vânzătorului a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.

Vacanța, zile nelucratoare și sărbători legale

În perioadele de vacanță pentru Vânzător (perioade ce vor fi afișate pe site), cât și în zilele nelucrătoare și sărbătorile legale, toate operațiunile cu Vânzătorul vor fi suspendate. Aceste operațiuni includ, dar nu se limitează la: procesarea comenzilor, comunicări prin email, telefon sau social media cu Clienții, operațiuni de livrare sau retur de produse, soluționare reclamații.